یک شب تاریک
ستاره ى سهيل

یک شبی مجنون نمازش را شکست 

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود،

گفت:یا رب!!

از چه خوارم کرده ای؟بر صلیب عشق دارم کرده ای.خسته ام،زین عشق دل خونم نکن،من که مجنونم،تو مجنونم نکن!

این تو و لیلای تو............من نیستم!!!

گفت:ای دیوانه لیلایت منم،در رگت پنهان و پیدایت منم،سال ها با جور لیلا

ساختی، من کنارت بودم و نشناختی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 14:22 :: نويسنده : سیما

درباره وبلاگ

دوستى گلدانيست كه نشسته است در ايوان سحر، و دميده است در او تازه گلي، چهارفصلش همه سبز، آشتي شاخه ى او.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گلهای زیبا و آدرس fathi1367.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<